Idea

Rozumienie i poprawa doświadczeń pracowników, czyli employee experience (EX) jest od kilku lat postrzegane jako kluczowy element sukcesu organizacyjnego. Jako Dream Employer Hub wiemy, że zadowoleni, zaangażowani pracownicy to podstawa efektywności i innowacyjności. Dlatego nasz konkurs i wydarzenia skupiają się na najlepszych praktykach w budowaniu wspierającej pracowników i biznes kultury organizacji.

W doświadczeniach pracowników jak w lustrze odbija się to, co tworzymy w naszych organizacjach: naszą kulturę i wartości, to jak słuchamy pracowników, jak ich doceniamy i wspieramy, jakich liderów rozwijamy, czy dbamy o dobrostan, czy potrafimy przeprowadzić organizację i pracowników przez zmiany, jak się w tym wszystkim komunikujemy, czy udostępniamy pracownikom odpowiednie narzędzia i technologie do ich pracy. To i jeszcze więcej innych czynników ma wpływ na to, czego doświadczają pracownicy w naszej firmie.

Chcemy, aby tych pozytywnych doświadczeń było jak najwięcej, dlatego podczas konferencji tytułem DREAM EMPLOYER nagrodzimy aż 16 organizacji, które według nas dostrzegły potrzeby swoich pracowników i wprowadziły odpowiednie do tych potrzeb rozwiązania.

PREMIEROWE PREZENTACJE, ŚWIEŻE SPOJRZENIE

Wystąpienia przygotowane tylko na tę konferencję. Udział w unikalnej konferencji i dostęp do trendów, analiz oraz praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.

Co zyskujesz

DOSTĘP DO WIEDZY I MATERIAŁÓW

Dostęp do materiałów po konferencyjnych. Uporządkowane raporty dotyczące omawianych zagadnień.

POTWIERDZIMY ZDOBYTĄ WIEDZĘ

Cały dzień zdobywania nowej wiedzy i wymiany doświadczeń potwierdzimy certyfikatem poświadczającym Twoją znajomość obszaru EX

BUDUJESZ RELACJE I SIEĆ KONTAKTÓW

Masz unikalną okazję na networking z prelegentkami_prelegentami, uczestniczkami_uczestnikami. Bezpośredni kontakt to unikalna okazja na zainspirowanie się i dzielenie doświadczeniami

Dlaczego warto?

Dowiesz się jak działać w obliczu trendów i wyzwań 2025:

  1. Nieuchronność zmian demograficznych
  2. Rosnące zapotrzebowanie na bezpieczeństwo psychologiczne pracowników i liderów
  3. Wszechobecność AI
  4. Rosnąca presja na wyniki
  5. Spadająca lojalność pracowników
  6. Wdrożenia przepisów związanych z ESG i DEI

 

Agenda

8:30-9:30
60 minut
Rejestracja uczestników

Rozpocznij dzień od inspirujących rozmów przy porannej kawie. To doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów.

09:30 - 09:35
15 minut
Powitanie

Przywitanie uczestników i wprowadzenie do tematów przewodnich konferencji.

Gości wydarzenia powita Paulina Mazur i Karolina Karwowska

09:35- 09:45
15 minut
Powitanie

Bądź liderem zmiany, nie jej ofiarą!
Trendy rynku pracy 2025, których nie możesz zignorować.

Przegląd trendów, które zdecydują o sukcesie biznesów, organizacji i pracowników dla nich pracujących przedstawi Karolina Karwowska Managing Partner Dream Employer Hub

09:45 - 10:30
45 minut
Adapt or die - AI, DEI, ESG & beyond

Panel dyskusyjny

Małgorzata Górska, HR Director, Maxi ZOO Polska

Joanna Andryszczak-Lewandowska, Co-Founderka @InNovoVR, Co-Founderka @Coffideas

Marek Adamski, ekspert AI, wykładowca

Moderuje: Łukasz Sowiński, juror konkursu Dream Employer 2025

10:30 - 10:45
15 minut
Na zmianę demografii już za późno. Jak pracować z tym, co mamy? Paulina Mazur

Strategie dostosowania się zmian pokoleniowych i wyzwań demograficznych omówi Paulina Mazur, ekspertka, która łączy pokolenia.

Na zmianę demografii trochę za późno. Pokolenie niżu demograficznego już dorosło i wkracza na rynek pracy, rozczarowując pracodawców swoją niedostępnością. Ale zamiast płakać na tym, że młodych talentów mamy mało, możemy zwrócić się ku talentom urodzonym wcześniej. Paulina podpowie Wam jak poradzić sobie z niedoborem młodych talentów.

10:45 - 11:15
30 minut
Przerwa kawowa
11:15 - 11:45
35 minut
Od benefitów do strategii zarządzania: jak efektywnie mierzyć i zarządzać wellbeingiem w organizacji / Ewa Stelmasiak, WellCulture Institute

Panel dyskusyjny

Przygotowanie choćby najlepszej kafeterii benefitów nie daje pożądanej przewagi konkurencyjnej pracodawcom. Polityka benefitowa jest często mylona ze strategię wellbeingową, która właściwie opracowana, wdrożona i mierzona będzie inwestycją nie tylko w pracowników, ale także w całą organizacją i jej biznesową przyszłość. O działaniach firm w tym obszarze z nagrodzonymi w konkursie firmami porozmawia Ewa Stelmasiak, jurorka w konkursie Dream Employer 2025.

11:45 - 12:10
25 minut
Mierzenie DEI a lepsze miejsca pracy, Marzena Strzelczak, Doradczyni Zarządu ds. DEI Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Doradczyni ds. DEI zarządu Forum Odpowiedzialnego związana z organizacją od 10 lat, specjalizuje się w tematyce DEI/ zrównoważonego rozwoju/ ESG/komunikacji, pomysłodawczyni i współautorka badania Diveristy IN Check, licznych publikacji i artykułów poświęconych temu obszarowi. Doświadczona  menedżerka, wcześniej w dużych grupach kapitałowych (branże finansowa i energetyczna). Od 2016 roku odpowiada za rozwój Karty Różnorodności w Polsce i współpracę z Platformą Diversity Charters  przy Komisji Europejskiej, prowadzi szkolenia w tym zakresie; w latach 2022 - 2023 członkini Zarządu CSR Europe. Polonistka, absolwentka studiów podyplomowych dotyczących PR, marketingu i CSR w Polsce i za granicą m.in. na Uniwersytecie w Genewie i na Uniwersytecie w Cambridge, a od niedawna (2023 r.) także dyplomowana nauczycielka języka polskiego jako obcego.

12:10 - 12:35
25 minut
ZAUTOMATYZUJ, PRZYSPIESZ, ZWYCIĘŻ. AI zmienia reguły gry w HR i biznesie

Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry w biznesie i HR. Automatyzacja procesów, przyspieszanie decyzji i optymalizacja działań to tylko początek. AI wprowadza nową jakość w zarządzaniu, eliminując rutynowe zadania i umożliwiając skupienie się na tym, co naprawdę ważne. Pokażemy, jak wykorzystać AI, by zyskać przewagę konkurencyjną i osiągnąć lepsze wyniki w krótszym czasie. Podzielimy się praktycznymi rozwiązaniami, które można natychmiast wdrożyć w organizacji oraz narzędziami, które pozwolą maksymalizować efektywność w codziennej pracy.zmian w organizacjach 2025

12:35 - 13:15
40 minut
Lunch i networking
13:20 - 14:10
50 minut
GALA ROZDANIA NAGRÓD DREAM EMPLOYER 2025

Uroczystość rozdania tytułów Dream Employera w kategoriach:

Działania w obszarze zrównoważonego rozwoju (ESG)

Działania w obszarze DEI

Działania w obszarze budowania kultury organizacji opartej na wartościach

Działania w obszarze zarządzania zmianą

Działania w obszarze rozwoju talentów i kompetencji przyszłości

Działania w obszarze nowoczesnego i wspierającego przywództwa w organizacji

Działania w obszarze budowania dobrostanu pracowników

Aktywne wsparcie pracodawcy – kategoria dotycząca podmiotów wspierających pracodawcę

14:10-14:20
10 minut
Case study #1 kategoria DOBROSTAN PRACOWNIKÓW
14:20 - 14:30
10 minut
Case study #2 kategoria ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
14:30 - 14:40
15 minut
Case study #3 kategoria DEI
14:50 - 15:00
10 minut
Case study #5
15:00 - 15:10
10 minut
Case study #6
15:10 - 15:20
10 minut
Case study #7
15:30-16:00
10 minut
WSPÓLNE ZDJĘCIE LAUREATÓW I OFICJALNE ZAMKNIĘCIE KONFERNCJI

Prelegenci

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Partnerzy

patroni medialni I WSPIERAJĄCY

Zostań partnerem

Dołącz do konferencji jako Sponsor lub Partner i dotrzyj do osób odpowiedzialnych za kluczowe obszary związane z zarządzaniem kulturą organizacyjną, satysfakcją i rozwojem pracowników.

Promuj swoją markę oraz nawiązuj wartościowe kontakty, które umocnią pozycję Twoją i Twojej organizacji.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu