Doświadczony przedsiębiorca, innowator i kreatywny strateg, od lat łączący świat marketingu, employer brandingu i nowych technologii. Na co dzień kieruje dwiema agencjami – kreatywną Shake the Cake oraz employer brandingową Job’n’Joy, realizując projekty, które łączą skuteczność biznesową z niebanalną kreacją.
Jest założycielem pierwszej w Polsce społeczności skupionej wokół wykorzystania sztucznej inteligencji w branży kreatywnej – AI Wizards. Wspólnie z AI oraz swoim zespołem stworzył charytatywny projekt „Łap kalendarz”, za który otrzymał pierwszą w Polsce nagrodę Digital Ars – przyznawaną za dzieła stworzone przy wsparciu sztucznej inteligencji.
Wcześniej współtworzył i pełnił funkcję pierwszego prezesa Profitroom, firmy obsługującej dziś ponad 3,5 tys. hoteli na całym świecie. Co ciekawe, autorem nazwy marki jest właśnie on.
Tomasz jest pasjonatem rozwoju kreatywności i naukowego podejścia do procesów twórczych. Eksperymentuje z AI, testując granice jej możliwości w generowaniu pomysłów i koncepcji komunikacyjnych. Od lat dzieli się swoją wiedzą jako wykładowca na SWPS w Warszawie, keynote speaker na branżowych konferencjach oraz trener w zakresie kreatywności, marketingu i employer brandingu.
Jest autorem unikalnej mapy 175 kanałów komunikacji marketingowej, a jego prace wielokrotnie zdobywały uznanie w prestiżowych konkursach branżowych – m.in. EFFIE, KTR, EBEA, Golden Arrow, Złote Spinacze, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Poza pracą Tomasz to człowiek wielu pasji: iluzjonista, żongler, miłośnik muzyki i trekkingu, amatorski DJ i obserwator nocnego nieba. W wolnych chwilach podróżuje – odwiedził już sześć kontynentów, a jego wyprawy często przeradzają się w niecodzienne przygody, o których opowiada z humorem i dystansem.
Znany z niekonwencjonalnego podejścia, łączenia nauki, sztuki i technologii, Tomasz Graszewicz to przykład lidera, który inspiruje do twórczego myślenia, odważnego eksperymentowania i przekraczania granic wyobraźni.



