Tomasz Graszewicz

Up

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2001 roku jest związany zawodowo z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji reklamowej TEQUILA. Współpracował m.in. z takimi markami jak Tyskie, Dębowe Mocne, Grupa Pracuj, Nivea, Whiskas, Novartis, Raiffeisen Bank, AA, Lorenz Snack-World, Wydawnictwo Bauer, Olympus, Uniwersytet Warszawski, Biedronka, Hebe, Żubrówka, Hays, Toys”R”Us czy Komputronik.
Od 2009 roku jest właścicielem agencji kreatywnej Up, a w 2018 roku założył wyspecjalizowaną agencję employer brandingową Job’n’Joy. Ma wieloletnią praktykę w stosowaniu technik rozwoju kreatywności, którymi pasjonuje się również naukowo. Wykłada na studiach podyplomowych (obecnie na warszawskim Uniwersytecie SWPS). Opracował unikalną mapę kanałów komunikacji: agencjaup.pl/mapa.
Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach, m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, Boomerang, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich i inne.