Bartosz Furtak

bartosz-furtak

Bartosz Furtak

People & Culture Strategist, Socjomania

Ekspert w dziedzinie strategicznego Employer Brandingu i People&Culture. Strateg, badacz, facylitator, trener i konsultant.

Pokazuję, że HR, Employer Branding czy People & Culture w organizacji można, a nawet trzeba badać i liczyć. Projektuje strategie marek pracodawców w tym EVP, grupy docelowe, cele i mierniki strategiczne czy projekty realizacyjne wspierające wdrażanie strategii. Buduję razem z klientami strategie w obszarach P&C, które wspierają biznes. Projektuję procesy i doświadczenia kandydatów i pracowników, wykorzystując techniki Human-Centered Design, Design Thinking i Service Design.

Współpracuje zarówno z dużymi jak i małymi firmami. Wśród klientów, z którymi współpracował znajdują się firmy z sektorów FMCG, IT, Retail, Produkcyjne, Bankowość, Finanse, Produktowe, BPO/SSC czy start-upy. W pracy w obszarze employer brandingu łączy swoje doświadczenia z pracy w agencjach marketingowych, rekrutacyjnych i strategicznych. Współpracował między innymi z LINK4, Crédit Agricole, Sabre, Brainly, LOTTE Wedel, Philip Morris Polska, mBank, UNIQA, PKO.

Regularnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie poprzez wykłady, szkolenia czy webinary. Współpracuje regularnie z Inkubatorami Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma szerokie doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń czy moderacji i facylitacji, ale też projektowaniu ścieżek rozwojowych, w tym projektowaniu e-learningu.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu