Contact Info
Agnieszka Sora
GfK

Agnieszka Sora posiada prawie 30-letnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Doświadczenie marketingowe zdobywała w polskim oddziale Nestle, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marek: Nescafe i Nesquik. Doświadczenie i wiedzę badawczą zdobywała pracując w Konzept und Analyze w Niemczech oraz w instytucie GfK Polonia, którym zarządza od 1996 roku. Członek ESOMAR, ESOMAR Disciplinary Committe, prezes OFBOR.

Zarządzanie firmą to przede wszystkim zarządzanie ludźmi. Począwszy od komunikacji celów, strategii i indywidualnych zadań, po motywowanie, wspieranie w rozwoju i tworzenie przyjaznego środowiska pracy. W dzisiejszych czasach – skrótowo określanych VUCA, czyli pełnych zmian, niepewności, kompleksowości – młode pokolenie formułuje wobec pracodawców zupełnie nowe oczekiwania. Cieszę się, że projekt Dream Employer nie tylko będzie promował ten wątek, ale jednocześnie merytorycznie go pogłębi, pokazując perspektywę zarówno pracodawcy, jak i pracownika, dając nam wszystkim wskazówki, co do dalszych działań.