
Jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w biznesie oraz certyfikowanym coachem w pracy indywidualnej i grupowej. Zarządzała zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce. Tworzyła i wdrażała nowe struktury obsługi klienta, budowała zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych.
Od kilku lat jako Growth Advisor wspiera klientów w pokonywaniu barier w realizacji ich celów. Współpracuje z uczelniami w całym kraju, gdzie dzieli się konkretną wiedzą biznesową i rozwija kompetencje przyszłości. Jest autorką innowacyjnego programu: „Talent based Action Learning Program”, w ramach którego każdy student pozna swój indywidualny zestaw Talentów w oparciu o Test Talentów Instytutu Gallupa – CliftonStrengths oraz podczas półrocznego programu będzie realizować projekt biznesowy i jednocześnie rozwijać swoje kompetencje miękkie.
Realizowała projekty m.in. dla firm: Leroy Merlin, Shoplo, Freeport Metrics, Showroom, Grupa ABSTRA, Benefit Systems, HPR Group, The Metropolitan, RSQ Management, WOW Grooming, Non Solo Pizza, Uczelnia Łazarskiego, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wyższa Szkoła Biznesu Dąbrowa Górnicza, Wyższa Szkoła Bankowa Gdańsk, Collegium Da Vinci w Poznaniu.