Podczas tego webinarium Adrian pokazuje jak podejść do mierzenia danych i działania na ich podstawie w rekrutacji i employer brandingu.
Przechodzimy w nim:
📊 od porządkowania danych,
📊 przez wybieranie celu naszej analityki
📊 po dobór mierników
📊 wyznaczanie działań
📊 mierzenie efektów na ich podstawie.
Obejrzyj, a dowiesz się jak w profesjonalny i dokładny sposób mierzyć skuteczność poszczególnych źródeł pozyskiwania kandydatów i budowania świadomości. Będziesz wiedzieć jak zmierzyć koszt zatrudnienia i pozyskiwania aplikacji i jak na podstawie tej wiedzy działać. Dzięki tej wiedzy będziesz wiedzieć JAK ROZMAWIAĆ Z PRZEŁOŻONYMI I ZARZĄDEM.
Chcesz zacząć mierzyć swoje działania rekrutacyjne i employer brandingowe? A może już prowadzisz analitykę i chcesz wyciągnąć z niej więcej i zacząć na jej podstawie działać? To webinarium jest dla Ciebie.
💎 Adrian Martinez
CMO oraz współzałożyciel firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy. Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Szkoli klientów z zakresu komunikacji, reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracował ̇z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również prowadzi szkolenia i konsultacje dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Cushman & Wakefield, eSky.pl, eq system, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik.
Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, HR Meeting, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. Prywatnie angażuje się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.
ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA: