#eksperci Dream Employer: EB w Polsce 2020/2021 – trendy, nadzieje, wyzwania
Wielu analityków trendów i trendwatcherów mówi, że ten świat, który znaliśmy, zmieni się i nie wróci do stanu sprzed pandemii. Zapraszamy do rozmowy o tym co to znaczy w kontekście tego jak pracujemy, z kim pracujemy, co jest dla nas jako pracowników i pracodawców krytyczne w czasach permanentnej i ciągłej zmiany. Jak w odpowiedzi na te zmiany zmienił się i zmieni employer branding. Jak pracodawcy sobie poradzili, przed jakimi jeszcze wyzwaniami stoją i jaka jest przyszłość EB – o tym porozmawiają ekspertki, członkinie Rady Programowej i Jury programu Dream Employer.
Raport EB w PL 2020 HRM Institute – który jest punktem wyjścia dzisiejszej rozmowy – wskazuje na 5 najważniejszych trendów w employer brandingu.
Trend 1: Employer branding pod rękę z biznesem
Trend 2: Komunikacja online i wykorzystywane technologie
Trend 3: Czas na innowacje, usprawnienia i rewizje procesów
Trend 4: Docenianie w pracy na co dzień, także w czasie pracy w hybrydowym modelu
Trend 5: Zrównoważony biznes
Zapraszamy do obejrzenia zapisu rozmowy ekspertek. Rozmawiają:
Anna Macnar, HRM Institute
Agnieszka Mrówka, PKN ORLEN
Alicja Zarzycka, Volvo Group Polska
Paulina Mazur, www.paulinamazur.com