#eksperci Dream Employer: EB w Polsce 2020/2021 – trendy, nadzieje, wyzwania

#eksperci Dream Employer: EB w Polsce 2020/2021 – trendy, nadzieje, wyzwania

#eksperci Dream Employer: EB w Polsce 2020/2021 – trendy, nadzieje, wyzwania

Wielu analityków trendów i trendwatcherów mówi, że ten świat, który znaliśmy, zmieni się i nie wróci do stanu sprzed pandemii. Zapraszamy do rozmowy o tym co to znaczy w kontekście tego jak pracujemy, z kim pracujemy, co jest dla nas jako pracowników i pracodawców krytyczne w czasach permanentnej i ciągłej zmiany. Jak w odpowiedzi na te zmiany zmienił się i zmieni employer branding. Jak pracodawcy sobie poradzili, przed jakimi jeszcze wyzwaniami stoją i jaka jest przyszłość EB – o tym porozmawiają ekspertki, członkinie Rady Programowej i Jury programu Dream Employer.

Raport EB w PL 2020 HRM Institute – który jest punktem wyjścia dzisiejszej rozmowy – wskazuje na 5 najważniejszych trendów w employer brandingu.

Trend 1: Employer branding pod rękę z biznesem

Trend 2: Komunikacja online i wykorzystywane technologie

Trend 3: Czas na innowacje, usprawnienia i rewizje procesów

Trend 4: Docenianie w pracy na co dzień, także w czasie pracy w hybrydowym modelu

Trend 5: Zrównoważony biznes

 

Zapraszamy do obejrzenia zapisu rozmowy ekspertek. Rozmawiają:

Anna Macnar, HRM Institute

Agnieszka Mrówka, PKN ORLEN

Alicja Zarzycka, Volvo Group Polska

Paulina Mazur, www.paulinamazur.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *