Employer Value Proposition krok po kroku

Autor

Webinar #5: Employer Value Proposition krok po kroku

O EVP teoretycznie wiemy sporo. Ciągle jednak wiele osób ma problem z przełożeniem teorii na praktykę. Świadczą o tym chociażby dane z Raportu Employer Branding w Polsce 2019, z którego wynika, że 50% pracodawców nie ma opracowanego EVP. Tymczasem pracodawca, który chce świadomie kształtować markę organizacji jako pracodawcy, powinien przede wszystkim określić unikalne wartości swojej marki, czyli Employer Value Proposition (EVP). Gdzie szukać wartości marki? Jak stworzyć unikalne EVP pracodawcy? Z czego powinno się składać?

Z webinaru dowiesz się:

  • Jak przeprowadzić analizę marki pracodawcy z 4 perspektyw.
  • W jaki sposób wybrać atrybuty EVP z różnych grup atrybutów.
  • Z ilu elementów powinno się składać EVP.
  • Jak znaleźć dowody wspierające kluczowe komunikaty marki.

Webinar poprowadzi Anna Macnar, CEO HRM Institute.

 

Ostatnie posty:

Zapisz się na newsletter

jeśli chcesz być na bieżąco, otrzymywać zniżki na produkty lub otrzymywać garść ciekawostek ze świata HR – zostaw swój e-mail.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu