Asertywność w pracy – umiejętność skutecznego komunikowania się i budowania relacji

Asertywność w pracy – umiejętność skutecznego komunikowania się i budowania relacji

szkolenia-deh

Zainteresowało Cię szkolenie?
Chcesz wiedzieć więcej?

Zostaw wiadomość – skontaktujemy się z Tobą.

Dla kogo?

Szczegóły

Szkolenie kierujemy do bardzo szerokiego grona osób pracujących w różnych obszarach zawodowych, które chcą rozwijać umiejętności asertywnego komunikowania się oraz budowania pozytywnych relacji z innymi ludźmi w środowisku zawodowym i nie tylko.

Asertywność jest kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym biznesowym środowisku, umożliwiając skuteczną komunikację, wyrażanie swoich potrzeb i zdobywanie wsparcia.

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności w wielu obszarach związanych z asertywnością i poznają:

  • Kluczowe zasady komunikacji
  • Różnice między asertywnością, agresywnością i biernością.
  • Praktyczne techniki asertywności.
  • Wyrażanie swoich potrzeb, opinii i oczekiwań.
  • Stawianie granic i odmawianie w sposób asertywny.
  • Radzenie sobie z krytyką i sytuacjami konfliktowymi.
  • Umiejętność udzielania i otrzymywania feedbacku.
  • Asertywność w sytuacjach zawodowych.

Szkolenie będzie oparte na interaktywnych warsztatach, ćwiczeniach praktycznych, dyskusjach grupowych i studiach przypadków, aby uczestnicy mieli okazję ćwiczyć nowe umiejętności w bezpiecznym i wspierającym środowisku

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu