Szkolenie kierujemy do bardzo szerokiego grona osób pracujących w różnych obszarach zawodowych, które chcą rozwijać umiejętności asertywnego komunikowania się oraz budowania pozytywnych relacji z innymi ludźmi w środowisku zawodowym i nie tylko.
Asertywność jest kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym biznesowym środowisku, umożliwiając skuteczną komunikację, wyrażanie swoich potrzeb i zdobywanie wsparcia.
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności w wielu obszarach związanych z asertywnością i poznają:
Kluczowe zasady komunikacji
Różnice między asertywnością, agresywnością i biernością.
Praktyczne techniki asertywności.
Wyrażanie swoich potrzeb, opinii i oczekiwań.
Stawianie granic i odmawianie w sposób asertywny.
Radzenie sobie z krytyką i sytuacjami konfliktowymi.
Umiejętność udzielania i otrzymywania feedbacku.
Asertywność w sytuacjach zawodowych.
Szkolenie będzie oparte na interaktywnych warsztatach, ćwiczeniach praktycznych, dyskusjach grupowych i studiach przypadków, aby uczestnicy mieli okazję ćwiczyć nowe umiejętności w bezpiecznym i wspierającym środowisku