Specjaliści EB, HR, właściciele małych i średnich firm.
Szczegóły
Wartości odgrywają kluczową rolę w budowaniu kultury organizacyjnej, kierowaniu działaniami zespołu i tworzeniu trwałej marki.
Podczas tego szkolenia otrzymasz niezbędną wiedzę i narzędzia potrzebne do rozpoczęcia procesu definiowania wartości w swojej firmie. Dowiesz się czym są wartości w firmie. Nauczysz się je identyfikować i komunikować w sposób, który będzie miał znaczenie dla pracowników i klientów. Powiemy Ci od czego zacząć i jak przeprowadzić proces definiowania i komunikowania wartości firmowych? Wszystko w praktycznym ujęciu, na inspirujących przykładach i w oparciu o wskazówki gotowe do wprowadzenia w Twojej firmie.
Nasze szkolenie to doskonała okazja, aby zdobyć praktyczne umiejętności i wiedzę niezbędną do skutecznego definiowania wartości w firmie.
Program:
Do czego potrzebujemy firmowych wartości?
Kultura, misja, wizja i wartości – co je łączy i w jaki sposób?
Jakie są sposoby definiowania wartości?
Od czego zacząć i jak zaplanować proces odkrywania firmowych wartości?
Jak to robią inne firmy? Czy jest jakaś sprawdzona metoda?
Pytania diagnozujące wartości.
„Wartościowy balonik” – ćwiczenie, które pomoże Ci odkryć wartości Twojej firmy!