Umiejętne budowanie marki osobistej przydaje się w pracy z ludźmi POLECAMY

Autor

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

 

Dzięki lekturze jej książki:

– nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,

– zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,

– dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,

– zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,

– poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,

– dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,

– zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,

– dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,

– poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

 

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

 

Jeśli więc szukasz sposobu na:

– autentyczną i spójną komunikację w biznesie,

– zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,

– umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka „Autentyczny personal branding” nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

 

 

Cytując Warrena Buffetta: „Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć”. Dlatego tak ważne jest, aby nie żałować czasu i sił na pielęgnowanie marki osobistej, gdyż stanowi ona fundament rozwoju firmy i jej lidera. Budowanie wizerunku wymaga jednak praktycznej i sprawdzonej wiedzy. A tej z pewnością nie brakuje w książce Angeliki Chimkowskiej.

Paweł Kubisiak, editor-at-large, ICAN Institute

 

Mam mało czasu i nie chcę go marnować. Dlatego gdy muszę rozwiązać jakiś problem, zawsze wybieram osobę lub firmę, która pierwsza przychodzi mi do głowy. Jeśli potrzebuję mebli, jadę do Ikei. Jeżeli chcę się podciągnąć w personal brandingu, czytam Chimkowską. Angelika to dla mnie top of mind – marka pierwszego wyboru.

Miro Konkel, dziennikarz „Pulsu Biznesu”

 

„Twoja marka osobista to jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy Cię nie ma w pokoju” – powiedział Jeff Bezos, twórca Amazona. Jedni uważają, że trzeba nad nią pracować, drudzy – że jeśli żyje się zgodnie ze swoimi zasadami, to marka zbuduje się sama. Tym, którzy skłaniają się ku pierwszej tezie, polecam książkę Angeliki Chimkowskiej. Autorka poprowadzi nas w świat personal brandingu, pomoże odszukać w sobie autentyczność, skupić się na tym, co chcemy pokazać światu, a następnie pokaże narzędzia, z których warto skorzystać.

Jowita Michalska, CEO Digital University

 

Im więcej w naszym świecie obłudy, zakłamania, manipulacji i gry pozorów – tym większe rodzi się w nas zapotrzebowanie na wiarygodność, autentyczność i prawdę. Dotyczy to także liderów biznesu oraz ich przedsięwzięć. Marka osobista i marka firmy podlegają temu samemu prawu – mówi ono, że aby móc pozwolić sobie na autentyczność, na bycie sobą, trzeba być kimś. A to wymaga spójności, integralności wewnętrznej i uczciwości wobec innych, która zaczyna się od uczciwości wobec siebie. Do tego potrzeba jednak refleksji: nad sobą, nad swoją marką osobistą i nad marką własnej firmy.

Książka, którą trzymasz w rękach, jest doskonałym przewodnikiem po drodze do autentyczności i spójności – Twojej marki i Ciebie jako marki. Powodzenia!

Jacek Santorski, twórca Akademii Psychologii Przywództwa

Angelika Chimkowska – strateg silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce”. Współautorka „Biblii e-biznesu 3.0”.

Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez „Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021.

MT Biznes, format: 141 x 218 mm, liczba stron 272, cena 54,90zł

https://mtbiznes.pl/produkt/autentyczny-personal-branding-czyli-silna-marka-osobista-w-praktyce

Ostatnie posty:

Zapisz się na newsletter

jeśli chcesz być na bieżąco, otrzymywać zniżki na produkty lub otrzymywać garść ciekawostek ze świata HR – zostaw swój e-mail.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu