CASE STUDY #1: Jak dbać o dobrostan pracowników?
Po roku pandemii wszyscy są zgodni: jednym z priorytetów dla pracodawcy jest zadbanie o dobrostan (wellbeing) pracowników.
Dobrostan organizacyjny jest definiowany m.in. jako zdolność organizacji do promowania i utrzymywania dobrostanu psychicznego, fizycznego i społecznego wszystkich pracowników na wszystkich poziomach organizacji i na każdym stanowisku. Nasza ekspertka Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska z Akademii Leona Koźmińskiego przekonuje do własnego modelu, na który składa się aż 7 komponentów. Brzmi skomplikowanie? Nasz dzisiejszy przykład pokazuje, jak dzięki profesjonalizmowi i pasji można z powodzeniem wdrażać postulat dbania o dobrostan pracowników, zwłaszcza psychiczny.
Serdecznie zapraszamy do wysłuchania rozmowy Agnieszki Zawadzkiej-Jabłonowskiej, członkini Rady Programowej Dream Employer, psycholożka, wykładowczyni Akademii Leaona Koźmińskiego z Edytą Kowalkowską, psycholożką i doradcą zawodowym PKN ORLEN.