Bezsens pracy. Jak zadbać o zaangażowanie swoje i pracowników? 

Bezsens pracy. Jak zadbać o zaangażowanie swoje i pracowników?  Cykl webinarów “Właściciele dla właścicieli” powstał w celu wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami. Stanowi źródło wiedzy i daje szersze spojrzenie na tematy i wyzwania, które wiążą się z prowadzeniem własnego biznesu. Dziś rozmawialiśmy o tym, jak świadome przeciwdziałanie bezsensowi w pracy podnosi efektywność kosztów osobowych, skraca czas […]

Docenianie pracownika – czy na pewno robisz to dobrze?

#eksperci: Docenianie pracownika – czy na pewno robisz to dobrze? Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie i pielęgnowanie kultury wdzięczności w sposób strategiczny i systemowy. To ważne, bo w zmienionych warunkach pracy, docenianie nabiera szczególnego znaczenia. Zanim porozmawiamy o tym jak to dobrze robić zapytamy nasze ekspertki o wyniki najnowszych badań. Czy umiemy doceniać, […]

Jak skutecznie rozwijać siebie i swoją firmę?

Jak skutecznie rozwijać siebie i swoją firmę? Pierwsze spotkanie z cyklu „Właściciele dla Właścicieli” Cykl webinarów “Właściciele dla właścicieli” powstał w celu wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami. Stanowi źródło wiedzy i daje szersze spojrzenie na tematy i wyzwania, które wiążą się z prowadzeniem własnego biznesu. Spotkanie prowadziła Monika Reszko – psycholog biznesu, ekspert ds. komunikacji. Prelegentami […]

Kultura a marka pracodawcy. Szczęsliwi ludzie, lepsze wyniki biznesowe

Kultura a marka pracodawcy. Szczęsliwi ludzie, lepsze wyniki biznesowe Kultura organizacji jest niezwykle silnym – lecz wciąż niedostatecznie docenianym przez liderów – elementem przewagi konkurencyjnej. To właśnie dzięki autentycznej, angażującej kulturze część firm w kapitalny sposób zniosła szok związany z pandemią, a najlepsi przekuli go w sukces i niesłychany wzrost. Dzięki dobrze pomyślanej i wdrożonej […]

CASE STUDY #2 – Jak budować społeczności w organizacji?

CASE STUDY #2 – Jak budować społeczności w organizacji?   Zapraszamy na podcast, zapis z rozmowy, w której Adrian Martinez, spiritus movens społeczności I love HR i Monika Podkowińska, ekspert Biura Zarządzania Projektami PKN ORLEN rozmawiają o budowaniu społeczności. Czym się różni budowanie społeczności w social mediach od społeczności wewnątrz organizacji? Jakie cele przyświecają tworzeniu […]

Rekrutacja bez CV i rozmowy? Wyzwanie z „recruitment bias”, diversity i wiekiem.

Rekrutacja bez CV i rozmowy? Wyzwanie z „recruitment bias”, diversity i wiekiem. Zrekrutowanie pracownika (z rynku lub wewnętrznie) jest proste, ale niełatwe z kilka powodów: 📌 deklaracja vs. faktyczna motywacja: jeśli kandydat jest dobrze przygotowany, to nam powie to, co chcemy usłyszeć, 📌 wielowymiarowe dopasowanie: do zespołu / do organizacji / do ścieżki kariery / […]

CASE STUDY#1 – Jak dbać o dobrostan pracowników

CASE STUDY #1: Jak dbać o dobrostan pracowników? Po roku pandemii wszyscy są zgodni: jednym z priorytetów dla pracodawcy jest zadbanie o dobrostan (wellbeing) pracowników. Dobrostan organizacyjny jest definiowany m.in. jako zdolność organizacji do promowania i utrzymywania dobrostanu psychicznego, fizycznego i społecznego wszystkich pracowników na wszystkich poziomach organizacji i na każdym stanowisku. Nasza ekspertka Agnieszka […]

Szukasz pracy, jakby nadal był 1997? Trendy 2021 dla doświadczonych kandydatów.

Jak szukać pracy skutecznie, gdy ma się 20 lat doświadczenia? To mini szkolenie jest skierowane do doświadczonych kandydatów, którzy aktywnie lub pasywnie szukają pracy – albo chcą się do tego przygotować. Rynek się jeszcze nie zdecydował, czy doświadczony i potencjalnie zagrożony pracownik ma 45+ czy 50+ . Z doświadczenia i z danych zgromadzonych przez ekspertki […]

Nierozumiane 50+ : wymówka czy realia rynku pracy

#eksperci Dream Employer: Nierozumiane 50+ : wymówka czy realia rynku pracy? Wokół tematu narosło wiele skrajnych wręcz przekonań. Część ekspertów mówi wręcz o wypychaniu osób 50+ z rynku pracy. Inni mówią, że Silversów nikt nie zatrudnia, bo się nie zgłaszają na rekrutację. Z kolei pracodawcy z jednej strony deklarują otwartość na zatrudnianie również pokolenia 50+, […]

Skuteczna komunikacja w zespole zdalnym

To działa! Skuteczna komunikacja w zespole zdalnym Komunikacja jest językiem przywództwa. A jeśli coś można poprawiać, to jest to na pewno komunikacja. W dobie dynamicznych zmian, organizacje zaczynają wymagać od menedżerów umiejętności odnalezienia się w nowej rzeczywistości, które zostawia dawne metody zarządzania daleko w tyle. Dziś wymagane jest szybkie reagowanie i bieżące komunikaty. Od tych […]

Dream Employer

Dream Employer to konkurs pracodawców najlepiej rozumiejących zachodzące zmiany na szeroko rozumianym rynku pracy.

Organizatorem konkursu jest B90 Sp. z o.o. właściel i wydawca portalu www.brief.pl

Adres: Centrum Kreatywności Targowa
Telefon: +48 501 37 39 48