Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nadal chcesz zadać nam pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego.
Jeśli nadal masz jakieś pytania lub odpowiedzi nie są satysfakcjonujące, skontaktuj się z nami, odpowiemy na Twoje pytanie mailowo.
Konkurs składa się z 3 etapów:
Wierzymy, że zarówno duże jak i małe firmy są w stanie stworzyć organizacje najlepiej wspierające rozwój i efektywność pracowników.
Jednak zarówno wyzwania przed jakimi stoją organizacje w zależności od wielkości są różne, jak i potrzeby i oczekiwania pracowników w małych i wielkich firmach mogą się różnić.
Kwoty są podane w odpowiedzi na pytanie: Czy udział w konkursie jest płatny.
Tak. Pobieramy opłatę konkursową, która ma na celu pokrycie działań związanych z przygotowaniem ankiety i przeprowadzeniem prac Jury oraz przygotowanie raportu podsumowującego Konkurs i prezentującego Laureatów.
Opłaty konkursowe:
Dream Employer to konkurs pracodawców najlepiej rozumiejących zachodzące zmiany na szeroko rozumianym rynku pracy.
Organizatorem konkursu jest Dream Employer Hub Sp. z o.o.