Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nadal chcesz zadać nam pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego.
- Laureat otrzymuje tytuł DREAM EMPLOYER 2023
- Opis firmy i dobrych praktyk w Raporcie podsumowującym program DREAM EMPLOYER 2023
- Wywiad promowany w kanałach należących do Dream Employer Hub i partnerów programu oraz patronów mediowych:
- Informacje promowane w Social Media
- Pierwszy to wypełnienie metryczki przystępującego do konkursu, uiszczenie opłaty konkursowej oraz wypełenienie formularza konkursowego przez pracodawcę.
- Drugi to przeprowadzenie przez Organizatora Konkursu ankiety pracowniczej u zgłaszającego się do konkursu.
- Trzeci etap to dyskusja i głosowanie Jury Konkursowego.
Tak. Wierzymy, że zarówno duże jak i małe firmy są w stanie stworzyć organizacje najlepiej wspierające rozwój i efektywność pracowników.
Jednak zarówno wyzwania przed jakimi stoją organizacje w zależności od wielkości są różne, jak i potrzeby i oczekiwania pracowników w małych i wielkich firmach mogą się różnić.
- 20-50 mała firma
- 51-249 średniej wielkości firma
- 250 i więcej pracowników duża firma
Kwoty są podane w odpowiedzi na pytanie: Czy udział w konkursie jest płatny.
Tak. Intencją konkursu i programu DREAM EMPLOYER jest edukowanie i popularyzowanie dobrych praktyk. Uczestnicy konkursu otrzymają od Organizatora podsumowanie nt. oceny zaprezentowanych materiałów i anonimowej ankiety pracowniczej.
Tak. Pobieramy opłatę konkursową, która ma na celu pokrycie działań związanych z przygotowaniem ankiety i przeprowadzeniem prac Jury oraz przygotowanie raportu podsumowującego Konkurs i prezentującego Laureatów.
- Dla firm do 50 pracowników – 2500 pln netto
- Dla firm 51- 249 pracowników – 4900 pln netto
- Dla firm 250 – i więcej – 6900 pln netto firma plus VAT 23%
Jeśli nadal masz jakieś pytania lub odpowiedzi nie są satysfakcjonujące, skontaktuj się z nami, odpowiemy na Twoje pytanie mailowo.