Dla jakich pracodawców chcą pracować młodzi ludzie? Wnioski z World’s Most Attractive Employers ’22

Dla jakich pracodawców chcą pracować młodzi ludzie? Wnioski z World’s Most Attractive Employers ’22

Na to pytanie odpowiemy w trakcie najbliższego webinaru Dream Employer Hub z cyklu „People & Culture?. Naszą dyskusję z ekspertami będziemy opierać na najnowszym badaniu Universum „World’s Most Attractive Employers 2022”

Universum co roku przeprowadza obszerne wywiady z absolwentami kierunków związanych z biznesem, inżynierią i IT. Celem badań jest ustalenie jacy pracodawcy są przez nich najbardziej doceniani oraz jakie czynniki mają wpływ na ich wybory.

Poruszymy sporo ważnych tematów, odpowiemy na kilka istotnych pytań i potwierdzimy to wszystko danymi z raportu.

Jakie są aspiracje i preferencje młodych ludzi wkraczających na rynek pracy?
Jakie są oczekiwania co do pracodawców, a jakie realia?
Z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć młodzi kandydaci?
Jakie są kluczowe czynniki atrakcyjności pracodawców?
Gdzie chcą pracować młode pokolenia, jaką formę pracy wybierają, co jest dla nich ważne w pracy?
Co mogą zrobić i co robią najlepsi pracodawcy aby przyciągnąć i utrzymać młode talenty?

Karolina Cichosz
Konsultant ds. Employer Brandingu w Universum Polska. HR Business Partner z ponad 10-letnim doświadczeniem w budowaniu zespołów w organizacjach z branży technologicznej i finansowej w Europie i Azji.

Katarzyna Pyszczak
Pracuje w Nationale-Nederlanden, Towarzystwie Ubezpieczeniowym, które jest częścią międzynarodowej Grupy NN. Od blisko 12 lat buduję programy ambasadorskie dla studentów i pracowników, którzy chcą zadbać o swoją markę osobistą.Doświadczenie z obszaru EB zdobywałam m.in. w PwC, KPMG, Santander Bank Polska, mBanku czy Daftcode. Łączy działania EB z budowaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w SoMe. A w tak ważny obszar jak employer branding włącza takie tematy, jak różnorodność, kampanie społeczne i wolontariat pracowniczy.

Karolina-Kalliopi Stogidis
pasjonatka relacji międzyludzkich w kontekście różnorodności kulturowej, która spełnia swoje zainteresowania rozwijając się w obszarze HR: employer branding, rekrutacja, rozwój talentów. Mieszkała, studiowała, pracowała w Polsce, Niemczech, Turcji i Francji, gdzie poznała kompleksowość i wyzwania związane z tworzeniem globalnych strategii talent acquisition i candidate experience. Obecnie pracuje jako Ekspert ds. Marki Pracodawcy w mBanku i współprowadzi mBankowego LinkedIna. Działa na rzecz edukacji dzieci i młodzieży, budowania umiejętności miękkich i otwartości na różnorodność kulturową od ponad 14 lat w międzynarodowej organizacji pozarządowej CISV International.

Katarzyna Świątek – Terlecka
Menedżerka Employer Branding na obszar Europy Środkowo-Wschodniej w Schneider Electric. Od 15 lat związana z branżą HR. Doświadczenie zdobywała w bankowości (m.in. GE Capital, ING, PKO Bank Polski) oraz sektorze produkcyjnym (m.in.CEMEX Polska). Uczestniczyła w projektach związanych z budowaniem candidate & employee experience, zarządzania różnorodnością, a także realizowała liczne kampanie wizerunkowe i w obszarze komunikacji wewnętrznej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych z zakresu efektywnej komunikacji w biznesie i zarządzania wiedzą i talentami w zespołach.

Karolina Karwowska
Managing Partner w Dream Employer Hub. Przez ponad 20 lat pracowała w międzynarodowej korporacji. Zarządzała organizacjami w trudnych sektorach gospodarki oraz w różnych kulturach, budując sukces organizacji na zaangażowanym, efektywnym i zmotywowanym zespole.

W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu.
W 2015 Firma, którą zarządzała przez 14 lat zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Od 2018 prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły na łamach Harvard Business Review Polska oraz HR Business Partner. Wszystko w tematyce budowania pozytywnego doświadczenia pracownika, czyli „employee experience”. Jest doradcą biznesowym w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu