IDEALNY ONBOARDING
Pojawiła się kolejna pomocna publikacja całkowicie poświęcona temu, jak skutecznie przeprowadzić proces wdrażania nowego pracownika. Jak sprawić, żeby onboarding nie był tylko procesem HR, ale rzeczywiście wpływał na biznes?
Poznaj inspiracje 13 ekspertów zaproszonych przez @HRlink i @Goldenline do raportu Idealny Onboarding i sięgnij po: http://bit.ly/onboardraport.
Proces rekrutacji i onboardingu nowych pracowników powinien być bardzo podobnie zbudowany jak proces pozyskiwania i obsługi klientów – z intencjonalnością i intensywnym skupieniem się na pozytywnych doświadczeniach z marką i emocjach nowych pracowników. Onboarding jest pierwszym wrażeniem jakiego doświadczają nowi pracownicy w kontakcie z pracodawcą, jego marką, nową pracą i nową organizacją. Dlatego tak istotne jest, aby to pierwsze wrażenie od samego początku było pozytywne i spójne z tym, co obiecywał proces rekrutacji
WARTO PAMIĘTAĆ:
- Upewnij się, że nowi pracownicy doświadczają prawdziwej marki pracodawcy, misji, wartości i kultury organizacji podczas onboardingu
- Marka i wizerunek pracodawcy są definiowane przez doświadczenia pracowników na każdym z etapów jego podróży przez firmę
- Nowi pracownicy już na etapie onboardingu powinni rozumieć wyjątkowość firmy i dokładnie wiedzieć, w jaki sposób ich praca pomaga wypełniać jej misję i cele
Pierwsze 90 dni w nowej firmie decydują o tym, czy pracownik zostanie w organizacji na dłużej i bę dzie chciał być zaangażowany.
W ten sam sposób, w jaki wykorzystujesz wartości marki pracodawcy do przyciągania talentów z zewnątrz, tych samych wartości używaj, aby angażować i utrzymywać najlepszych pracowników w organizacji.Karolina Karwowska, Expert Employe Experience, Rada Programowa Dream Employer
Spis treści:
Jak zaprojektować onboarding: Daria Siwka, bardzoHR
Kultura organizacyjna a onboarding: Joanna Fierla-Jakubowicz, EY
Onboarding a wizerunek firmy: Karolina Karwowska, Dream Employer
Pre-onboarding: Marta Kozieł, Antal Polska
Zdalny onboarding: Marta Domasz, WP Desk
Wdrożenie pracownika: Barbara Sapiołko, Santander Bank Polska
Powitanie w pracy: Joanna Kabat-Szwaba, Ten Square Games
Komunikacja w onboardingu: Krzysztof Sidorowicz, HRlink
Onboarding międzynarodowy: Kamila Chodorowska, Selena
Znaczenie zespołu i managera w onboardingu: Wojciech Paździor, Active
Strategy Buddy w nowej rzeczywistości : Alina Michałek, HRlink & Goldenline
Zmierz onboarding: Bartosz Furtak, Employer Branding Institute
Onboarding a biznes: Adam Piwek, HRlink & Goldenline
POBIERZ RAPORT W CAŁOŚCI: http://bit.ly/onboardraport