IKEA testuje nowy sposób rekrutacji. Czy się sprawdzi?

IKEA testuje nowy sposób rekrutacji. Czy się sprawdzi?

IKEA testuje nowy sposób rekrutacji. Czy się sprawdzi?

IKEA szuka Online Content Team Leadera. Co w tym wyjątkowego? Robi to w nieoczywisty sposób. Marka, która lubi eksperymentować i stawia na nowoczesne rozwiązania, wykorzystuje podcast w konkretnym procesie rekrutacyjnym. Jako pracodawca szuka również osób o nieszablonowym podejściu, które pasjonują się innowacjami i podążają za nowymi trendami w marketingu i e-commerce.

Podcast pozwoli kandydatom lepiej poznać wymagania oraz dowiedzieć się więcej o zespole i działach, z którymi współpracuje się na tym stanowisku. IKEA uchyla rąbka tajemnicy, pokazując pracę „od kuchni”, dając przy tym głos przyszłej szefowej kandydatki/kandydata oraz rekruterce, które w luźnej atmosferze rozmawiają o tym, na czym nowa rola ma polegać, czego od nowej osoby oczekują i jak pracuje się w IKEA. Pracowniczki IKEA opowiadają o swoich doświadczeniach, o tym, na jakich wartościach opiera się firma.

 

Proces rekrutacyjny to proces dwustronny. Chcemy dać się lepiej poznać, zainteresować kandydatów. Nie wszystko da się opowiedzieć w ogłoszeniu o pracę. W tym wypadku podcast wydaje się lepszym rozwiązaniem. Zależy nam, by do zespołu trafiła osoba, która ma niezbędną wiedzę, ale też doceni wyjątkowe podejście i poczuje naszą energię – mówi Karolina Szabłowska, Country Marketing Communications Manager.

Jeśli chcecie się dowiedzieć, co to jest „grandparent talk”, jaka jest atmosfera w IKEA oraz co nas zajmuje na co dzień to zapraszamy do wysłuchania podcastu. Ogłoszenie jest też dostępne w tradycyjnej, pisemnej formie, a termin na składanie aplikacji upływa 23 lipca 2021 r.

Podcast powstał we współpracy z Edytą Kowal, która postawiła pracowniczki IKEA w ogniu pytań i zrealizowała nagranie.

 

https://open.spotify.com/episode/3WgGJICyiKPJlvDubPNJSy?si=SRiyr4S2RF6aYFJkmRnBdA&dl_branch=1&nd=1

 


Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy
i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie dwanaście sklepów IKEA i 71 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 32 sklepy IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.

W roku finansowym 2020 ponad 25 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 154 mln wizyt.

*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza 378 sklepami
w 31 krajach. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.

 

źródło: informacja prsowa IKEA

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu