
Kompetencje organizacji i pracowników. Wakacyjna Akademia Lidera #5
✔️ Co to są kompetencje organizacji i czym się różnią od kompetencji pracowników?
✔️ Co jest ważniejsze dla sukcesu pracownika i organizacji – kompetencje miękkie czy twarde?
✔️ Rozwijanie kompetencji – miły benefit czy konieczność?
✔️ Jakie konkretnie kompetencje chcą rozwijać pracownicy?
✔️ Jakie możliwości rozwoju kompetencji dają pracownikom firmy?
✔️ Jak pandemia wpłynęła na rozwijanie kompetencji?
✔️ Czy w ogóle jest czas na rozwijanie tych kompetencji?
✔️ Jakie wnioski z badań płyną dla HR i managerów
💎 Ula Zając-Pałdyna
Z wykształcenia prawnik, a z krwi i kości HR-owiec. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom w obszarze marki pracodawcy, rekrutacji oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Jest autorką książki Employer brading po polsku. Pisze doktorat w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.
💎 Tomasz Nalewajk
Współzałożyciel platformy do rozwoju pracownika mindoapp.io. Konsultant, psycholog organizacji, coach i psychoterapeuta. 15+ lat doświadczenia w biznesie na stanowiskach kierowniczych. Ex-corporate. Prowadzi firmę w obszarze doradztwa strategicznego – Qmatch. Certyfikowany trener DISC D3
💎 Joanna Makolus, Managing Partner, Dream Employer Hub – moderacja
ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA: