Od zaangażowania do retencji: Jak poprawić doświadczenie pracownika przez skuteczny onboarding

Autor

Podobno to pierwsze 90 dni w firmie decydują, czy pracownik będzie chciał się w niej zostać na dłużej. Skuteczny proces onboardingu odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu pozytywnego doświadczenia pracownika od samego początku jego drogi w firmie.

W trakcie naszego webinaru przyjrzymy się różnym aspektom onboardingu, korzyściom, jakie przynosi zarówno pracownikom, jak i organizacji. Będziemy omawiać strategie, narzędzia i najlepsze praktyki w tworzeniu efektywnego programu onboardingowego, który poprawi doświadczenia pracowników na każdym etapie ich zatrudnienia.

W trakcie naszego webinaru odpowiemy na kilka istotnych pytań. Będziemy też na bieżąco odpowiadać na Wasze pytania.

1. Jakie są kluczowe elementy procesu onboardingu, które przyczyniają się do poprawy doświadczenia pracownika?
2. Jak mierzyć skuteczność programu onboardingu i jakie są wskaźniki sukcesu?
3. Jak onboarding wpływa na zaangażowanie i retencję pracowników w organizacji?
4. Jakie są najlepsze praktyki w projektowaniu programu onboardingu, które można dostosować do różnych branż i organizacji?
5. Jaka jest rola Talent Administratora w procesie onboardingu
6. Jakie są różnice między tradycyjnym a zdalnym onboardingiem i jak wpływają one na doświadczenia pracowników?
7. Narzędzia i technologie wspomagające onboarding: jak wykorzystać systemy HR, platformy e-learningowe i komunikacyjne?
8. Jakie są największe wyzwania związane z wdrażaniem skutecznego onboardingu i jak można sobie z nimi poradzić?

Dorota Jaworska
Employer Branding Team Lead w GetResponse. Promotorka zwinności w HR. Ownerka procesu onboardingu pracowników i koordynatorka programów szkoleniowych dla kadry zarządzającej. Zaangażowana w budowanie kultury organizacji opartej na wartościach i otwartej komunikacji. Pasjonatka i project managerka zmiany.

Monika Kulik
Talent Manager w firmie GetResponse. Ekspertka z obszaru rekrutacji.
Dba o wysoki poziom satysfakcji kandydatów w procesach rekrutacyjnych oraz pracowników w onboardingu. Na co dzień zarządza zespołem oraz współpracuje z menadżerami i pracownikami wzmacniając kulturę otwartej komunikacji opartej na zaufaniu. Uważa, że onboarding jest niezwykle ważnym etapem cyklu życia każdego pracownika, który w znaczący sposób wpływa na żywotność pracownika w organizacji.

 

Ostatnie posty:

Zapisz się na newsletter

jeśli chcesz być na bieżąco, otrzymywać zniżki na produkty lub otrzymywać garść ciekawostek ze świata HR – zostaw swój e-mail.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu