Psycholog w firmie – nowy standard benefitów pracowniczych czy chwilowy trend? Wakacyjna Akademia Lidera #6

Psycholog w firmie – nowy standard benefitów pracowniczych czy chwilowy trend? Wakacyjna Akademia Lidera #6

Czego może spodziewać się pracodawca po wprowadzeniu dobrych narzędzi wspierających wellbeing pracownika, jak go mierzyć i o co warto zapytać wybierając partnera, któremu oddajemy to, co najcenniejsze dla firmy i jej rozwoju – spokojne głowy swoich pracowników.

Z tego webinarium dowiesz się:

✔️ Czy benefity pracownicze związane z mental health to chwilowa moda, czy rozwiązanie, którego naprawdę potrzebują organizacje w obecnych czasach?
✔️ Niepewność, niestabilność i niepokój – czy można pomóc pracownikom czuć się lepiej i pracować efektywniej w świecie pełnym lęku?
✔️ Czasami owocowe czwartki nie wystarczą – jak prawidłowo podejść do budowy polityki wellbeing w organizacji i jak rozpocząć rozmowę o mental health w firmie (także bez dodatkowego nakładu budżetu)?
✔️ Jak mierzyć wellbeing w organizacji?
✔️ Jak wybrać odpowiednie narzędzia do wellbeingu w organizacjach, aby były skuteczne i dbały o to co dla firmy najważniejsze – spokojne głowy ich pracowników?

Kasia Gryzło, CEO, HearMe & Emplomind (UK)

Patologiczna optymistka. Wierzy w świat, w którym ludzi nie boli brzuch ze stresu w pracy. Współzałożycielka i CEO start-up’u technologicznego HearMe, który dba o dobrostan polskich pracowników poprzez konsultacje 1:1 z psychologami/coachami/terapeutami, webinary czy warsztaty dla managerów. Odpowiada za strategię, finansowanie i ludzi (by każdy czuł, że jest w odpowiednim miejscu, które pozwala mu/jej na realizowanie swojego potencjału). Posiada background marketingowy: od działań w zespole kreacji w globalnych agencjach reklamowych, performance marketing, e-commerce, po prowadzenie działów marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów.
Podobno dźwięk jej śmiechu ma zasięg aż 3 pięter, ale nikt jeszcze tego naukowo nie udowodnił. 😉

Karolina Szydłowska
Od ponad 8 lat wspiera organizacje w zarządzaniu i dzieleniu się wiedzą oraz wspiera rozwój pracowników tak, by wykorzystywali swój pełen potencjał. Od 5 lat związana z Coloplast Business Center, w którym bliskość i pomaganie ludziom są sztandarowymi wartościami. Dobrostan jest dla niej nie tylko ważny w kontekście rozwoju zawodowego, ale również bezpieczeństwa i dobrostanu psychologicznego.
Głeboko wierzy, że inwestycja w wellbeing to w obecnych czasach nie nice-to-have, ale must-have w każdej organizacji i po tym można właśnie poznać pracodawcę, który troszczy się o pracowników.
Podziel się tą treścią!

Karolina Karwowska, Managong Partner, DEH – moderacja

 

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu