Szkolenie „Podstawy Employee Experience dla HR” to idealne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć i wdrażać strategie poprawy doświadczeń pracowników w firmie. W trakcie szkolenia poruszymy wszystkie istotne elementy employee experience, które warto znać zanim podejmiemy się działania w tym obszarze w naszej firmie.
Jeśli rozważasz wprowadzenie employee experience do swojej firmy i potrzebujesz uporządkowanej i praktycznej wiedzy dla wszystkich osób zaangażowanych w ten obszar, nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Każdy istotny projekt w firmie, a zwłaszcza ten, który stawia pracowników w centrum uwagi, zaczyna się od solidnych podstaw.
Dla Kogo?
dla specjalistów HR, EB, menedżerów ds. personalnych, osób, które zajmują się lub będą zajmować się wdrażaniem EX w organizacji,
dla wszystkich zainteresowanych tematem budowania lepszych doświadczeń pracowników.
Zapraszam indywidulanie lub zespołowo, online lub stacjonarnie, na szkolenia otwarte lub wewnętrznie dla firm.
Dostęp do dysku z materiałami ze szkolenia: prezentacja, inspirujące publikacje, grafiki modelu EX i mapy podróży, pomocniki EX (formatki i ściągawki).
2 godziny konsultacji indywidualnych lub zespołowych.
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Atrakcyjne zniżki oraz zaproszenia na wydarzenia organizowane przez Dream Employer Hub
Zarezerwuj swoje miejsce już dziś i zacznij budować lepsze doświadczenia pracownicze w Twojej organizacji!
PROGRAM SZKOLENIA:
Zrozumienie doświadczeń:
Czym są doświadczenia i jak wpływają na pracowników.
Era doświadczeń, czyli zmiana sposobu myślenia.
Kluczowe momenty, które mają znaczenie w doświadczeniu pracownika.
Czym jest Employee Experience i skąd się wzięło.
Trendy kształtujące Employee Experience
Doświadczenia czy zaangażowanie – na czym się skupić?
Integracja Customer Experience z Employee Experience.
2.Employee Experience (EX) w organizacji
Rola i zadania działu HR w dbaniu o doświadczenia pracowników.
Kto powinien być zaangażowany w budowanie EX w organizacji?
Jak zdefiniować employee experience w naszej firmie i od czego zacząć?
9 kategorii doświadczeń pracowników. W której z nich jest Twoja organizacja?
3. Strategia Employee Experience
Model EX dopasowany do potrzeb Twojej organizacji.
Określenie wizji, celów i sposobów mierzenia sukcesu strategii EX
Tworzenie mapy podróży pracownika
Pomysły na wdrożenie i follow up.
4. Jak przekonać Zarząd?
Integracja celów EX z celami biznesowymi.
Przygotowanie pakietu informacji dla Zarządu.
Zbudowanie planu działania i metod mierzenia postępów.
Prowadząca: Karolina Karwowska
Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w Polsce i we Włoszech. Liderka i ekspertka w obszarze budowania zaangażowania i pozytywnych doświadczeń pracownika.
Autorka kursoBOOKa „Super Liderka”, wykładowca uniwersytecki, prowadzi bloga o tematyce employee experience, publikuje liczne artykuły na łamach wielu wydawnictw.
W 2013 roku znalazła się na gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu.