PODSTAWY EMPLOYEE EXPERIENCE DLA HR

Szkolenie EX
Data szkolenia: 15 maja 2024 od 09.00 do 13.00
Cena szkolenia: 650 zł plus VAT
Miejsce szkolenia: on-line

Zainteresowało Cię szkolenie?
Chcesz wiedzieć więcej?

Zostaw wiadomość – skontaktujemy się z Tobą.

Dla kogo?

Zespoły HR, EB, EX

Szczegóły

Szkolenie „Podstawy Employee Experience dla HR” to idealne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć i wdrażać strategie poprawy doświadczeń pracowników w firmie. W trakcie szkolenia poruszymy wszystkie istotne elementy employee experience, które warto znać zanim podejmiemy się działania w tym obszarze w naszej firmie.

Jeśli rozważasz wprowadzenie employee experience do swojej firmy i potrzebujesz uporządkowanej i praktycznej wiedzy dla wszystkich osób zaangażowanych w ten obszar, nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Każdy istotny projekt w firmie, a zwłaszcza ten, który stawia pracowników w centrum uwagi, zaczyna się od solidnych podstaw.

Dla Kogo?

  • dla specjalistów HR, EB, menedżerów ds. personalnych, osób, które zajmują się lub będą zajmować się wdrażaniem EX w organizacji,
  • dla wszystkich zainteresowanych tematem budowania lepszych doświadczeń pracowników.

Zapraszam indywidulanie lub zespołowo, online lub stacjonarnie, na szkolenia otwarte lub wewnętrznie dla firm.

📑 Link do rejestracji: https://tiny.pl/dwmgr

Co otrzymasz:

  • Dostęp do dysku z materiałami ze szkolenia: prezentacja, inspirujące publikacje, grafiki modelu EX i mapy podróży, pomocniki EX (formatki i ściągawki).
  • 2 godziny konsultacji indywidualnych lub zespołowych.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.
  • Atrakcyjne zniżki oraz zaproszenia na wydarzenia organizowane przez Dream Employer Hub

Zarezerwuj swoje miejsce już dziś i zacznij budować lepsze doświadczenia pracownicze w Twojej organizacji!

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Zrozumienie doświadczeń:
    • Czym są doświadczenia i jak wpływają na pracowników.
    • Era doświadczeń, czyli zmiana sposobu myślenia.
    • Kluczowe momenty, które mają znaczenie w doświadczeniu pracownika.
    • Czym jest Employee Experience i skąd się wzięło.
    • Trendy kształtujące Employee Experience
    • Doświadczenia czy zaangażowanie – na czym się skupić?
    • Integracja Customer Experience z Employee Experience.

2.Employee Experience (EX) w organizacji

    • Rola i zadania działu HR w dbaniu o doświadczenia pracowników.
    • Kto powinien być zaangażowany w budowanie EX w organizacji?
    • Jak zdefiniować employee experience w naszej firmie i od czego zacząć?
    • 9 kategorii doświadczeń pracowników. W której z nich jest Twoja organizacja?

3. Strategia Employee Experience

    • Model EX dopasowany do potrzeb Twojej organizacji.
    • Określenie wizji, celów i sposobów mierzenia sukcesu strategii EX
    • Tworzenie mapy podróży pracownika
    • Pomysły na wdrożenie i follow up.

4. Jak przekonać Zarząd?

    • Integracja celów EX z celami biznesowymi.
    • Przygotowanie pakietu informacji dla Zarządu.
    • Zbudowanie planu działania i metod mierzenia postępów.

Prowadząca: Karolina Karwowska

Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w Polsce i we Włoszech. Liderka i ekspertka w obszarze budowania zaangażowania i pozytywnych doświadczeń pracownika.

Autorka kursoBOOKa „Super Liderka”, wykładowca uniwersytecki, prowadzi bloga o tematyce employee experience, publikuje liczne artykuły na łamach wielu wydawnictw.

W 2013 roku znalazła się na gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu