Dla każdego lidera i liderki, którzy chcą pracować na mocnych stronach swojego zespołu.
Szczegóły
Celem tego szkolenia jest dostarczenie liderom narzędzi i wiedzy potrzebnej do budowania pozytywnych doświadczeń pracowników w swoich zespołach. W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, skuteczne zarządzanie employee experience, czyli doświadczeniami pracowników staje się kluczowym czynnikiem sukcesu organizacji. Wyjaśnimy na konkretnych przykładach i przy pomocy wartościowych wskazówek dlaczego employee experience jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi pracy lidera nad zaangażowaniem i efektywnością pracowników.
I co najważniejsze pokażemy, że budowanie pozytywnych doświadczeń wcale nie musi być trudne.
Program:
Czym jest employee experience i jaka jest jego rola w budowaniu zaangażowania i efektywności pracowników.
Czego potrzebują Twoi pracownicy, aby się zaangażować?
Jak budować pozytywne doświadczenia na mocnych stronach?
Co to są „decydujące momenty” dla pracownika i jak mogą być wykorzystane w employee experience?
W jaki sposób employee experience może być pomocne w czasach trudnych zmian organizacyjnych?
Przykłady, wskazówki, porady jak każdy lider może zacząć budować pozytywne doświadczenia w swoim zespole.
Po ukończeniu szkolenia będziesz posiadał solidne podstawy do skutecznego zarządzania Employee Experience w swoim zespole. Będziesz w stanie tworzyć motywujące środowisko pracy, które przyczyni się do wzrostu zaangażowania, zadowolenia i wyników Twojego zespołu.