Podstawy employee experience dla każdego lidera

szkolenia-deh-2

Zainteresowało Cię szkolenie?
Chcesz wiedzieć więcej?

Zostaw wiadomość – skontaktujemy się z Tobą.

Dla kogo?

Dla każdego lidera i liderki, którzy chcą pracować na mocnych stronach swojego zespołu.

Szczegóły

Celem tego szkolenia jest dostarczenie liderom narzędzi i wiedzy potrzebnej do budowania pozytywnych doświadczeń pracowników w swoich zespołach. W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, skuteczne zarządzanie employee experience, czyli doświadczeniami pracowników staje się kluczowym czynnikiem sukcesu organizacji. Wyjaśnimy na konkretnych przykładach i przy pomocy wartościowych wskazówek dlaczego employee experience jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi pracy lidera nad zaangażowaniem i efektywnością pracowników.

I co najważniejsze pokażemy, że budowanie pozytywnych doświadczeń wcale nie musi być trudne.

Program:

  1. Czym jest employee experience i jaka jest jego rola w budowaniu zaangażowania i efektywności pracowników.
  2. Czego potrzebują Twoi pracownicy, aby się zaangażować?
  3. Jak budować pozytywne doświadczenia na mocnych stronach?
  4. Co to są „decydujące momenty” dla pracownika i jak mogą być wykorzystane w employee experience?
  5. W jaki sposób employee experience może być pomocne w czasach trudnych zmian organizacyjnych?
  6. Przykłady, wskazówki, porady jak każdy lider może zacząć budować pozytywne doświadczenia w swoim zespole.

Po ukończeniu szkolenia będziesz posiadał solidne podstawy do skutecznego zarządzania Employee Experience w swoim zespole. Będziesz w stanie tworzyć motywujące środowisko pracy, które przyczyni się do wzrostu zaangażowania, zadowolenia i wyników Twojego zespołu.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu