Contact Info
Agata Swornowska-Kurto
CEO (Chief Empathy Officer), Grupa ArteMis

Socjolog, CEO (Chief Empathy Officer) Grupy ArteMis. Ekspertka ds. komunikacji wspierającej zrównoważony rozwój i kulturę relacji w organizacjach. Ambasadorka troski o zdrowie mentalne w środowisku pracy.

Wraz z zespołem specjalistów z Grupy ArteMis realizuje m.in. ogólnopolskie kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz budowy świadomości wokół ważnych społecznie tematów, w tym ochrony zdrowia psychicznego w środowisku pracy, np.: „Zrozum. Poczuj. Działaj!”, „Bliżej Siebie”, „Emocjonalny Fitness”. Autorka ogólnopolskich badań i raportów dotyczących kondycji psychicznej Pracowników i Pracodawców.

Jest cenioną prelegentką polskich konferencji. Regularnie występuje w mediach. Została wyróżniona przez magazyn Businesswoman & Life wśród 50 Wpływowych Kobiet Biznesu. W raporcie Pro Progressio z 2020 roku dołączyła do osób i firm, które znacząco wpływają na rozwój sektora BSS w Polsce i za granicą.

Promotorka zdrowego stylu życia i samorozwoju. Kieruje się mottem: „Zadbaj o ludzi, a oni zadbają o Twój biznes”. Czerpie inspiracje od światowej sławy ekspertów, kończąc liczne kursy m.in. „The Science of Well-Being” organizowany przez Uniwersytet Yale.

Postrzegam empatię jako jedną z kluczowych kompetencji przywódczych, niezbędną do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu. Dlatego tak ważne dla mnie jest, aby wprowadzać ją do firm i aby normą stało się empatyczne przywództwo, w ramach którego Lider czy Liderka traktują Pracownika przede wszystkim jako człowieka - z jego problemami, emocjami i potrzebami, po to by pomóc mu uwolnić jego największy potencjał i efektywność. Dlatego też z wielką chęcią włączę się w działania Dream Employer Hub, ponieważ mi również zależy na budowaniu przyjaznych i efektywnych środowisk pracy oraz wspieraniu dobrych praktyk.
0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu