„Make your team excellent – notice, listen, team up!” to tytuł konferencji on-line organizowanej przez Dream Employer Hub już 23 listopada. Motywem przewodnim spotkania jest współpraca, czyli cicha bohaterka najlepszych miejsc pracy.
Podczas wydarzenia zaplanowano wystąpienia ekspertów, prezentacje case study, grę strategiczną oraz sesje Q&A. Do grona prelegentów zaproszono praktyków, psychologów, ekspertów z zakresu m.in. kultury organizacyjnej, neuronauki stosowanej i neuroróżnorodności, kompetencji miękkich.
Wydarzenie odbędzie się online, a udział w nim jest bezpłatny – wystarczy się jedynie zarejestrować.
Chcieliśmy stworzyć przestrzeń do dyskusji na temat współpracy i tego, czym grozi jej niedocenienie w miejscu pracy, a także jak bardzo rozwijanie kompetencji współpracy może odmienić środowisko pracy, czyniąc je naprawdę wyjątkowym. Przede wszystkim stawiamy na praktykę, która znajdzie odzwierciedlenie w prelekcjach naszych gości. Chcemy, aby każdy z uczestników wyniósł z udziału w konferencji praktyczne wskazówki dla efektywnego działania zespołów w dynamicznym otoczeniu biznesowym
Karolina Karwowska, Managing Partner, Dream Employer Hub
Podczas prelekcji będzie mowa m.in. o: kulturze relacji, strategii organizacyjnej, współpracy zespołowej w obliczu pracy zdalnej i sztucznej inteligencji, współpracy międzypokoleniowej w biznesie, neuroróżnorodności, a także empatii.
W naszej autorskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Bliżej Siebie” motywem przewodnim uczyniliśmy otwartą komunikację i empatię, zauważając, że ich poziom w organizacjach wciąż nie jest wystarczający. Tymczasem, tak jak wskazuje tytuł konferencji „Notice, listen” – zauważanie i słuchanie to filary kształtowania bezpiecznego psychologicznie środowiska pracy. Nie możemy mówić o skutecznej współpracy bez empatii i komunikacji empatycznej
Agata Swornowska-Kurto, CEO Grupy Artemis, Partnera konferencji, jedna z prelegentek
Umiejętność współpracy i stwarzania warunków do współpracy to kluczowa kompetencja przyszłości liderów i całych organizacji. Okazuje się, że wielu z nas na co dzień – nie tylko zawodowo – myli dobrą współpracę z dobrymi relacjami, a to ma kapitalne konsekwencje dla wyników organizacji. Dodatkowo obserwujemy, że o ile współpraca w zespołach przynosi dużo satysfakcji i radzimy sobie z nią dobrze, to ze współpracą na poziomie organizacji mamy zwykle już kłopot. Zapraszam na spotkanie liderki i liderów oraz osoby odpowiadające w organizacji za HR, czyli Human Relations. Chcemy wspólnie z nimi wrócić do rozmowy o tym, co w budowaniu świetnych miejsc pracy jest najważniejsz.
Joanna Makolus, CEO Dream Employer Hub
BEZPŁATNE ZAPISY I SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WYDARZENIA: https://konferencja.dreamemployer.pl/program