Kultura a marka pracodawcy. Szczęsliwi ludzie, lepsze wyniki biznesowe

Autor

Kultura a marka pracodawcy. Szczęsliwi ludzie, lepsze wyniki biznesowe

Kultura organizacji jest niezwykle silnym – lecz wciąż niedostatecznie docenianym przez liderów – elementem przewagi konkurencyjnej. To właśnie dzięki autentycznej, angażującej kulturze część firm w kapitalny sposób zniosła szok związany z pandemią, a najlepsi przekuli go w sukces i niesłychany wzrost. Dzięki dobrze pomyślanej i wdrożonej kulturze organizacyjnej, w czasach turbulencji czy wyzwań pracownicy podejmują inicjatywę, są skłonni do większego zaangażowania, chętnie współpracują w poczuciu wspólnego celu.

📍 Do czego potrzebna jest nam kultura organizacji. Czy ma wpływ na cele i wyniki biznesowe?
📍 Jak kultura organizacyjna integruje pracowników wokół wspólnego celu i wartości?

📍 Od czego zacząć budowanie kultury organizacyjnej i jakie są jej najistotniejsze elementy?

W rozmowie udział wzięły:
💎 Eliza Jarmołowicz, Kierownik Rozwoju Organizacji, Lotte Wedel
💎 Iga Witkowska, Dyrektor ds. Sprzedaży POSbistro
💎 Karolina Karwowska, ekspert Employee Experience
💎 Monika Domańska, Managing Director, Made in PR

 

 

Ostatnie posty:

Zapisz się na newsletter

jeśli chcesz być na bieżąco, otrzymywać zniżki na produkty lub otrzymywać garść ciekawostek ze świata HR – zostaw swój e-mail.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu