Idea

Rozumienie i poprawa doświadczeń pracowników, czyli employee experience (EX) jest od kilku lat postrzegane jako kluczowy element sukcesu organizacyjnego. Jako Dream Employer Hub wiemy, że zadowoleni, zaangażowani pracownicy to podstawa efektywności i innowacyjności. Dlatego w tym roku mocno podkreślamy znaczenie employee experience w budowaniu wyjątkowych miejsc pracy.

W doświadczeniach pracowników jak w lustrze odbija się to, co tworzymy w naszych organizacjach: naszą kulturę i wartości, to jak słuchamy pracowników, jak ich doceniamy i wspieramy, jakich liderów rozwijamy, czy dbamy o dobrostan, czy potrafimy przeprowadzić organizację i pracowników przez zmiany, jak się w tym wszystkim komunikujemy, czy udostępniamy pracownikom odpowiednie narzędzia i technologie do ich pracy. To i jeszcze więcej innych czynników ma wpływ na to, czego doświadczają pracownicy w naszej firmie. Chcemy, aby tych pozytywnych doświadczeń było jak najwięcej, dlatego na konferencji EXCHANGE 2024 dzielimy się wiedzą i najlepszymi praktykami, które pomogą budować lepsze doświadczenia w pracy,  a tym samym lepsze miejsca pracy.

Co zyskujesz

PREMIEROWE PREZENTACJE, ŚWIEŻE SPOJRZENIE

Wystąpienia przygotowane tylko na tę konferencję. Udział w unikalnej konferencji i dostęp do trendów, analiz oraz praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.

DOSTĘP DO WIEDZY I MATERIAŁÓW

Dostęp do materiałów po konferencyjnych. Uporządkowane raporty dotyczące omawianych zagadnień.

POTWIERDZIMY ZDOBYTĄ WIEDZĘ

Cały dzień zdobywania nowej wiedzy i wymiany doświadczeń potwierdzimy certyfikatem poświadczającym Twoją znajomość obszaru EX

BUDUJESZ RELACJE I SIEĆ KONTAKTÓW

Masz unikalną okazję na networking z prelegentkami_prelegentami, uczestniczkami_uczestnikami. Bezpośredni kontakt to unikalna okazja na zainspirowanie się i dzielenie doświadczeniami

Dlaczego warto?

Jeśli pracujesz w obszarze HUMAN RELATIONS, People and Culture dowiesz się jak EX pomoże Ci w udoskonaleniu obszarów:

  1. Rekrutacja i onboarding
  2. Rozwój i zaangażowanie
  3. Retencja
  4. Kultury włączającej
  5. Komunikacja i feedback

Jeśli jesteś LIDEREM_LIDERKĄ dowiesz się jak EX pomoże Ci w:

  1. Zwiększeniu zaangażowania pracowników
  2. Poprawie retencji pracowników
  3. Wzroście satysfakcji klienta (tak, klienta!)
  4. Przyciąganiu talentów
  5. Zwiększeniu innowacyjności i kreatywności
  6. Wzroście morale i budowaniu pozytywnej atmosfery w pracy.

KUP bilet

Agenda

8.30
Rejestracja
Rejestracja uczestników
30
minut
Siła EX: kluczowa rola zrozumienia potrzeb pracowników w dobrostanie i sukcesie organizacyjnym/ Karolina Karwowska, Managing Partner, Dream Employer Hub

Employee experience ma istotny wpływ na jakość dobrostanu pracowników oraz efektywność całej organizacji. Podczas tej prezentacji omówimy kilka kluczowych obszarów, w których doświadczenia pracowników odgrywają kluczową rolę. W trakcie wystąpienia dowiesz się:

 

Co sprawia, że doświadczenia pracowników mają tak duże znaczenie dla różnych obszarów działalności organizacji?

Jak wellbeing, będący jednym z głównych nurtów dzisiejszego employee experience, wpływa na doświadczenia pracowników?

Jak employee experience kształtuje dobrostan pracowników w kontekście organizacyjnym?

Jakie dane i badania potwierdzają istotność employee experience dla sukcesu całej organizacji?

Jaką rolę odgrywają liderzy w tworzeniu pozytywnego employee experience?

30
minut
EXM (Employee Experience Management): łączenie technologii i strategii dla wysokiej wydajności organizacyjnej/ EXM (employee experience management)bridging technology and strategy for the best organizational performance
30
minut
Inclusive eadership / Kinga Zacharjasz

Czy wiesz, że poczucie przynależności i możliwość bycia sobą w miejscu pracy to podstawowy element wpływający na zaangażowanie Twoich ludzi? A czy wiesz co to znaczy „być włączającym liderem/ liderką?

W trakcie tego wystąpienia:

Odczarujemy sobie podstawowe pojęcia z obszaru różnorodności i włączania

Poznamy 6 cech włączającego lidera/ liderki

Zastanowimy się, co one oznaczają w praktyce

Zmierzymy się treścią stereotypów i przekonamy się, że wszyscy je mamy ale..

Nauczymy się zwracać na nie uwagę

30
minut
Przerwa
30
minut
Dobrostan - główny nurt EX i podejście kulturowe: wspieranie zdrowia pracowników dla efektywnej organizacji / Ewa Stelmasiak, WellCulture Institute

Dbanie o relacje z klientami oraz kształtowanie ich pozytywnych doświadczeń stało się dziś oczywistością. Coraz więcej firm analogicznie dba o doświadczenia pracowników, wiążąc je z cyklem życia pracownika, a nawet kulturą dobrostanu.

Czego się dowiesz z wystąpienia:

Jak świadome kształtowanie pozytywnych doświadczeń pracowników ma się do wellbeingu, zaangażowania i produktywności?

Jak zarządzać doświadczeniami w ramach cyklu życia pracowników w aspekcie zdrowia i dobrostanu?

Które punkty styku między pracodawcą a pracownikiem są szczególnie ważne w kulturze organizacji opartej o dobrostan?

Jakie są rodzaje i kategorie punktów styku w doświadczeniu pracownika (autorska klasyfikacja Ewy Stelmasiak z książki pt. Lider dobrostanu)?

30
minut
Zarządzanie zmianą: co robić i czego nie robić, aby ztransformacja zakończyła się sukcesem /Navigating change: dos and don'ts for a successful organizational transition (30 min)
30
minut
Technologia zmienia wszystko: strategie jej wdrażania dla pracy z poczuciem sensu/ How technology changes everything: strategies for implementing it and working with purpose (30 min)
30
minut
Case study – TBC (30 min)
60
minut
Lunch i networking
30
minut
Upskilling & Reskiling: wspieranie rozwoju pracowników w ciągle zmieniającym się miejscu pracy/ Livelong learning (LLL): nurturing employee development in the ever-evolving workplace (30 min)
30
minut
ChanGes or chanCes? O szansach i zmęczeniu w procesie zmian/ Agata Swornowska-Kurto, CEO Grupa ArteMis

Liczba i tempo zmian przytłaczają, rosnąc nieproporcjonalnie do naszej chęci i gotowości do zmian, tworząc lukę objawiającą się zmęczeniem. To właśnie nim i emocjami związanymi ze zmianą trzeba się zaopiekować. Zarządzanie zmęczeniem zmianą to nowy imperatyw organizacji, ale i jednostki.

 

Z wielkim prawdopodobieństwem… Czyli o tym, co wiemy i o tym, czego nie wiemy.

Leniwiec contra motyl - o naturze naszego zmęczenia zmianami.

Emocje - przyjaciel czy wróg w transformacji?

Feniks spłonął! I co dalej? Nowy superbohater naszych czasów. 

Jak "odpoczywać" od zmian, czyli strategie zarządzania zmęczeniem zmianami.

30
minut
Case study – TBC (30 min)
90
minut
PANEL DYSKUSYJNY I NETWORKING

Prelegenci

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Partnerzy

patroni medialni I WSPIERAJĄCY

Zostań partnerem

Dołącz do Forum jako Sponsor lub Partner i dotrzyj do osób odpowiedzialnych za kluczowe obszary związane z zarządzaniem kulturą organizacyjną, satysfakcją i rozwojem pracowników.

Promuj swoją markę oraz nawiązuj wartościowe kontakty, które umocnią pozycję Twoją i Twojej organizacji.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu