Idea

Rozumienie i poprawa doświadczeń pracowników, czyli employee experience (EX) jest od kilku lat postrzegane jako kluczowy element sukcesu organizacyjnego. Jako Dream Employer Hub wiemy, że zadowoleni, zaangażowani pracownicy to podstawa efektywności i innowacyjności. Dlatego w tym roku mocno podkreślamy znaczenie employee experience w budowaniu wyjątkowych miejsc pracy.

W doświadczeniach pracowników jak w lustrze odbija się to, co tworzymy w naszych organizacjach: naszą kulturę i wartości, to jak słuchamy pracowników, jak ich doceniamy i wspieramy, jakich liderów rozwijamy, czy dbamy o dobrostan, czy potrafimy przeprowadzić organizację i pracowników przez zmiany, jak się w tym wszystkim komunikujemy, czy udostępniamy pracownikom odpowiednie narzędzia i technologie do ich pracy. To i jeszcze więcej innych czynników ma wpływ na to, czego doświadczają pracownicy w naszej firmie. Chcemy, aby tych pozytywnych doświadczeń było jak najwięcej, dlatego na konferencji EXCHANGE 2024 dzielimy się wiedzą i najlepszymi praktykami, które pomogą budować lepsze doświadczenia w pracy,  a tym samym lepsze miejsca pracy.

Co zyskujesz

PREMIEROWE PREZENTACJE, ŚWIEŻE SPOJRZENIE

Wystąpienia przygotowane tylko na tę konferencję. Udział w unikalnej konferencji i dostęp do trendów, analiz oraz praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.

DOSTĘP DO WIEDZY I MATERIAŁÓW

Dostęp do materiałów po konferencyjnych. Uporządkowane raporty dotyczące omawianych zagadnień.

POTWIERDZIMY ZDOBYTĄ WIEDZĘ

Cały dzień zdobywania nowej wiedzy i wymiany doświadczeń potwierdzimy certyfikatem poświadczającym Twoją znajomość obszaru EX

BUDUJESZ RELACJE I SIEĆ KONTAKTÓW

Masz unikalną okazję na networking z prelegentkami_prelegentami, uczestniczkami_uczestnikami. Bezpośredni kontakt to unikalna okazja na zainspirowanie się i dzielenie doświadczeniami

Dlaczego warto?

Jeśli pracujesz w obszarze HUMAN RELATIONS, People and Culture dowiesz się jak EX pomoże Ci w udoskonaleniu obszarów:

  1. Rekrutacja i onboarding
  2. Rozwój i zaangażowanie
  3. Retencja
  4. Kultury włączającej
  5. Komunikacja i feedback

Jeśli jesteś LIDEREM_LIDERKĄ dowiesz się jak EX pomoże Ci w:

  1. Zwiększeniu zaangażowania pracowników
  2. Poprawie retencji pracowników
  3. Wzroście satysfakcji klienta (tak, klienta!)
  4. Przyciąganiu talentów
  5. Zwiększeniu innowacyjności i kreatywności
  6. Wzroście morale i budowaniu pozytywnej atmosfery w pracy.

KUP bilet

Agenda

8.30
Rejestracja
Rejestracja uczestników
30
minut
Siła EX: kluczowa rola zrozumienia potrzeb pracowników w dobrostanie i sukcesie organizacyjnym/ The power of EX: the central role of employee listening in organizational wellbeing and success
30
minut
EXM (Employee Experience Management): łączenie technologii i strategii dla wysokiej wydajności organizacyjnej/ EXM (employee experience management)bridging technology and strategy for the best organizational performance
30
minut
EX przywództwo skoncentrowane na człowieku/EX human centric leadership
30
minut
Przerwa
30
minut
Dobrostan - główny nurt EX: wspieranie zdrowia pracowników dla efektywnej organizacji/ Wellbeing as EX mainstream: fostering healthy employees for a healthy organization
30
minut
Zarządzanie zmianą: co robić i czego nie robić, aby ztransformacja zakończyła się sukcesem /Navigating change: dos and don'ts for a successful organizational transition (30 min)
30
minut
Technologia zmienia wszystko: strategie jej wdrażania dla pracy z poczuciem sensu/ How technology changes everything: strategies for implementing it and working with purpose (30 min)
30
minut
Case study – TBC (30 min)
60
minut
Lunch i networking
30
minut
Upskilling & Reskiling: wspieranie rozwoju pracowników w ciągle zmieniającym się miejscu pracy/ Livelong learning (LLL): nurturing employee development in the ever-evolving workplace (30 min)
30
minut
Kluczowa rola komunikacji wewnętrznej. Zacznij od empatii, zapewnij bezpieczeństwo, bądź gotowy na przeszkody/The crucial role of internal communication. Start with empathy, ensure safety, be ready for obstacles (30 min)
30
minut
Case study – TBC (30 min)
90
minut
PANEL DYSKUSYJNY I NETWORKING

Prelegenci

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Halina Siemasz-Tobiasz-Obojga-narodów

firma z o bardzo długiej nazwie

Partnerzy

patroni medialni

Zostań partnerem

Dołącz do Forum jako Sponsor lub Partner i dotrzyj do osób odpowiedzialnych za kluczowe obszary związane z zarządzaniem kulturą organizacyjną, satysfakcją i rozwojem pracowników.

Promuj swoją markę oraz nawiązuj wartościowe kontakty, które umocnią pozycję Twoją i Twojej organizacji.

0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu