Rozumienie i poprawa doświadczeń pracowników, czyli employee experience (EX) jest od kilku lat postrzegane jako kluczowy element sukcesu organizacyjnego. Jako Dream Employer Hub wiemy, że zadowoleni, zaangażowani pracownicy to podstawa efektywności i innowacyjności. Dlatego w tym roku mocno podkreślamy znaczenie employee experience w budowaniu wyjątkowych miejsc pracy.
W doświadczeniach pracowników jak w lustrze odbija się to, co tworzymy w naszych organizacjach: naszą kulturę i wartości, to jak słuchamy pracowników, jak ich doceniamy i wspieramy, jakich liderów rozwijamy, czy dbamy o dobrostan, czy potrafimy przeprowadzić organizację i pracowników przez zmiany, jak się w tym wszystkim komunikujemy, czy udostępniamy pracownikom odpowiednie narzędzia i technologie do ich pracy. To i jeszcze więcej innych czynników ma wpływ na to, czego doświadczają pracownicy w naszej firmie. Chcemy, aby tych pozytywnych doświadczeń było jak najwięcej, dlatego na konferencji EXCHANGE 2024 dzielimy się wiedzą i najlepszymi praktykami, które pomogą budować lepsze doświadczenia w pracy, a tym samym lepsze miejsca pracy.
Wystąpienia przygotowane tylko na tę konferencję. Udział w unikalnej konferencji i dostęp do trendów, analiz oraz praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.
Dostęp do materiałów po konferencyjnych. Uporządkowane raporty dotyczące omawianych zagadnień.
Cały dzień zdobywania nowej wiedzy i wymiany doświadczeń potwierdzimy certyfikatem poświadczającym Twoją znajomość obszaru EX
Masz unikalną okazję na networking z prelegentkami_prelegentami, uczestniczkami_uczestnikami. Bezpośredni kontakt to unikalna okazja na zainspirowanie się i dzielenie doświadczeniami
Jeśli pracujesz w obszarze HUMAN RELATIONS, People and Culture dowiesz się jak EX pomoże Ci w udoskonaleniu obszarów:
Jeśli jesteś LIDEREM_LIDERKĄ dowiesz się jak EX pomoże Ci w:
Employee experience ma istotny wpływ na jakość dobrostanu pracowników oraz efektywność całej organizacji. Podczas tej prezentacji omówimy kilka kluczowych obszarów, w których doświadczenia pracowników odgrywają kluczową rolę. W trakcie wystąpienia dowiesz się:
Co sprawia, że doświadczenia pracowników mają tak duże znaczenie dla różnych obszarów działalności organizacji?
Jak wellbeing, będący jednym z głównych nurtów dzisiejszego employee experience, wpływa na doświadczenia pracowników?
Jak employee experience kształtuje dobrostan pracowników w kontekście organizacyjnym?
Jakie dane i badania potwierdzają istotność employee experience dla sukcesu całej organizacji?
Jaką rolę odgrywają liderzy w tworzeniu pozytywnego employee experience?
Czy wiesz, że poczucie przynależności i możliwość bycia sobą w miejscu pracy to podstawowy element wpływający na zaangażowanie Twoich ludzi? A czy wiesz co to znaczy „być włączającym liderem/ liderką?
W trakcie tego wystąpienia:
Odczarujemy sobie podstawowe pojęcia z obszaru różnorodności i włączania
Poznamy 6 cech włączającego lidera/ liderki
Zastanowimy się, co one oznaczają w praktyce
Zmierzymy się treścią stereotypów i przekonamy się, że wszyscy je mamy ale..
Nauczymy się zwracać na nie uwagę
Dbanie o relacje z klientami oraz kształtowanie ich pozytywnych doświadczeń stało się dziś oczywistością. Coraz więcej firm analogicznie dba o doświadczenia pracowników, wiążąc je z cyklem życia pracownika, a nawet kulturą dobrostanu.
Czego się dowiesz z wystąpienia:
Jak świadome kształtowanie pozytywnych doświadczeń pracowników ma się do wellbeingu, zaangażowania i produktywności?
Jak zarządzać doświadczeniami w ramach cyklu życia pracowników w aspekcie zdrowia i dobrostanu?
Które punkty styku między pracodawcą a pracownikiem są szczególnie ważne w kulturze organizacji opartej o dobrostan?
Jakie są rodzaje i kategorie punktów styku w doświadczeniu pracownika (autorska klasyfikacja Ewy Stelmasiak z książki pt. Lider dobrostanu)?
Liczba i tempo zmian przytłaczają, rosnąc nieproporcjonalnie do naszej chęci i gotowości do zmian, tworząc lukę objawiającą się zmęczeniem. To właśnie nim i emocjami związanymi ze zmianą trzeba się zaopiekować. Zarządzanie zmęczeniem zmianą to nowy imperatyw organizacji, ale i jednostki.
Z wielkim prawdopodobieństwem… Czyli o tym, co wiemy i o tym, czego nie wiemy.
Leniwiec contra motyl - o naturze naszego zmęczenia zmianami.
Emocje - przyjaciel czy wróg w transformacji?
Feniks spłonął! I co dalej? Nowy superbohater naszych czasów.
Jak "odpoczywać" od zmian, czyli strategie zarządzania zmęczeniem zmianami.
Dołącz do Forum jako Sponsor lub Partner i dotrzyj do osób odpowiedzialnych za kluczowe obszary związane z zarządzaniem kulturą organizacyjną, satysfakcją i rozwojem pracowników.
Promuj swoją markę oraz nawiązuj wartościowe kontakty, które umocnią pozycję Twoją i Twojej organizacji.